Montag, 28. November 2011

MEFY Challenge 4 "1, 2, 3"

Tja sowas kann auch nur mir passieren:
Hatte meinen Beitrag für die Challenge versendet,
und bekam dann eine Antwort zurück:
Thanks, Iris! It's beautiful. This week's challenge though is the easy as 1, 2, 3 challenge, where you have to use 3 of something on your card, whether it is colors, paper, ribbon, brads, etc.

Man kann auch sagen:
Super Iris, du warst ne Woche zu früh!
Aber ich war nicht alleine:
Beckie hat auch ihr Werk für nächste Woche geschickt :-)
Ok ich hatte noch eine Karte hier die ich dann noch so fertig gemacht habe,
das sie zur Challenge paßt.
Gleichzeitig ist dies mein DT Werk für Paperbasics,
wofür ich sie eigentlich gestern auch gemacht habe.
Diese Woche könnt ihr auch wieder was gewinnen,
wenn ihr bei der Challenge mitmacht.
K 'n K Designs - Winner gets to chose their choice of 3 digital stamp sets

Today i send my creation for the new MEFY Challenge to Ashley,
here the answer from Ashley:
Thanks, Iris! It's beautiful. This week's challenge though is the easy as 1, 2, 3 challenge, where you have to use 3 of something on your card, whether it is colors, paper, ribbon, brads, etc.

I send a creation for the next challenge, oh nooo.
But i was not alone:

Beckie did the same thing :-))))
Ok, i had a card here, i made for paperbasics,
glue 3 pearls on the card,
and that is now my creation for:
MEFY and Paperbasics
This week you can win:
3 digital stamp sets from:



Credits:
Cardstock: Bazzill
Paper: DCWV "Coral Couture"
Lace: Reprint Artstamps
Alle Artikel könnt ihr bei Paperbasics im Shop bekommen.
All products from Paperbasics Shop.

Danke für´s schauen und kommentieren.
Thanks for looking and comment.

Liebe Grüße/Hughs
Iris

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen