Montag, 5. Dezember 2011

MEFY Challenge 5 "Christmas Ornament!

Heute ist wieder Zeit
für eine neue Challenge bei MEFY.
Das Thema diese Woche lautet:
Christmas Ornament

It´s time for a new Challenge on MEFY
Make an ornament! The ornament itself can be anything your heart desires. It doesn't necessarily have to be Christmas-related, just as long as it's an ornament that would normally be hung on a Christmas tree. If you do not celebrate Christmas and are not comfortable with making an ornament, you are more than welcome to create a card or scrapbook layout that features an ornament or a shape that resembles one

Diese Woche gibt es einen tollen Gewinn von:
einen 10 $ Gutschein

This week you can win a 10$ gift certificate from:


Dies ist mein DT Beitrag zur Challenge.
This is my DT creation.

Credits
Cardstock from Bazzill in red
Ornament: Viva Decor
Cut-File: Monica Björk

Wünsche euch allen eine schöne Woche und danke für´s schauen und kommentieren.
Wish you all a nice week, thanks for stopping and comments on my blog.

Liebe Grüße/Hughs
Iris

Kommentare:

  1. Das Ornament ist unglaublich schön. Wie Machst du das nur, ich bin begeistert.
    LG Anja

    AntwortenLöschen
  2. traumhaft schön!

    Ist die Spitze gestanzt oder so gekauft?
    Die find ich wirklich besonders!

    Viele Grüße aus Berlin
    Sabrina

    AntwortenLöschen
  3. Dei Spitze ist ein Cut-File von Monica Björk und den ahbe ich von meiner BlackCatCougar ausgeschneiden lassen.

    AntwortenLöschen