Dienstag, 6. März 2012

Happy St. Patrick´s Day/Creating Memories in Time Challenge

Hello welcome to another Inspiration Week at
 "The Cutting Cafe".
This week the team is featuring projects using the

Hallo
diese Woche heißt es beim "Cutting Cafe"
Happy St. Patrick´s Day.
Das Team konnte für die Inspiration Werke aus zwei Set´s wählen:
Lucky me oder

For my project i used:
Clovers in different sizes from the "Lucky me Set"
and Sentiments from the "4 Leaf Clover Shaped Card Set"
The St. Patrick´s Day hat i create with MTC and cut out with my Silhouette .

Für mein Projekt habe ich verwendet:
Kleeblätter aus dem "Lucky me Set"
und Sprüche aus dem
"4 Leaf Clover Shaped Card Set"
Den St. Patrick`s Day Hut habe ich in MTC entworfen
und mit der Silhouette  ausgeschnitten.

I would like to participate at:
Ich mache mit bei:
Creating Memories in Time Challenge - Happy St. Patrick´s Day










Thank´s for stopping and i wish you a nice week.
Danke für´s schauen, wünsche euch eine schöne Woche.

Liebe Grüße/Hugs
Iris


Kommentare:

  1. I AM SPEECHLESS.....THIS IS AMAZING...hugs

    AntwortenLöschen
  2. Wow Iris This is fabulous xxx

    AntwortenLöschen
  3. WOW! Iris, I love it, especially the flowers and the glittery scroll. Gorgeous!

    AntwortenLöschen
  4. Wow! that is amazing. Such a great idea. Thanks for sharing :)

    AntwortenLöschen
  5. Wow, super job! Love the bling! TFS joy4umetoo at hotmail dot com

    AntwortenLöschen
  6. Your hat is gorgeous! I was all done w St P's crafting, but I might have to make one of these! Fabulous!!

    AntwortenLöschen
  7. Hallo Iris,
    Super Das Du auch bei CMIT mitgemacht hast. Ich finde Deinen Hut wircklich gelungen. Werde Dich gleich mal auf meine fav Liste setzen weil Ich deinen ganzen Blog einfach umwerfend gut finde.
    HAst Du auch schon mal nachgeschaut wer gewonnen hast?
    Ich wars nicht, aber gönne es dem Gewinner von Herzen.

    Ganz liebe Grüße

    Bridget

    AntwortenLöschen